wait please
شکیبا باشید
مزایای استفاده از خوراک پلت شده برای طیور

چرا باید از خوراک پلت استفاده کنیم؟

 

 

چرا باید از خوراک پلت استفاده کنیم؟

 

خوراک پلت شده در سال های اخیر به دلیل مزایای بی شماری که دارد در بخش پرورش مرغ صنعتی محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است. یکی از مزایای اولیه استفاده از خوراک پلت این است که ذخیره و حمل و نقل آن در مقایسه با خوراک سنتی ( آردی) بسیار راحت تر است. دانه‌های پلت کمتر به گرد و غبار یا کپک آلوده می شوند، به این معنی که ماندگاری طولانی تری دارند و می توانند برای مدت طولانی تری نگهداری شوند. علاوه بر این، پلت ها را می توان به صورت فله ای حمل کرد که هزینه های حمل و نقل را کاهش می‌دهد و جابجایی مقادیر زیادی خوراک را آسان تر می‌کند. به طور کلی، خوراک پلت شده یک انتخاب هوشمندانه برای هر کسی است که علاقه مند به بهبود عملکرد پرورش گله مرغ خود است.

 

مرغ ها در حال خوردن خوراک پلت دان پارس

 

خوراک پلت شده، پرورش مرغ را بسیار آسان تر و کارآمدتر کرده است زیرا کنترل و مدیریت آن آسان است. یکی از مزایای استفاده از خوراک پلت شده، محتوای غذایی آن است. در فرآیند پلت کردن، مواد خوراکی به گونه ای ترکیب می شوند که ارزش غذایی پلت را به حداکثر می رساند. این تضمین می کند که جوجه ها تمام مواد مغذی لازم را برای رشد و نمو سالم دریافت می کنند. پلت‌ها همچنین تضمین می‌کنند که تغذیه انتخابی توسط پرندگان وجود ندارد. با خوراک پلت شده، مرغداران می توانند از کیفیت ثابت خوراک دریافتی جوجه های خود مطمئن باشند که می‌تواند منجر به ضریب تبدیل بهتر و گله سالم تر شود.

اگر به عنوان یک پرورش دهنده طیور، هدف نهایی شما تولید جوجه‌های سالم و باکیفیت است که خواسته‌ی مصرف کنندگان در بازار را برآورده کنید، ما در این بلاگ پست مزایای استفاده از خوراک پلت شده برای جوجه های صنعتی را به صورت خلاصه و مفید در اختیار شما قرار می‌دهیم و به شما آگاهی می‌دهیم که چرا باید از خوراک پلت استفاده کنید.

 

 

از کجا خوراک دان پارس بخریم؟

 

 

بهبود بهره وری خوراک

 

استفاده از خوراک پلت شده برای جوجه‌های صنعتی باعث بهبود کارایی جیره می‌شود، که معیاری است برای میزان استفاده یک جوجه از خوراک برای رشد و تولید. خوراک پلت شده متراکم تر از سایر اشکال خوراک است، به این معنی که در هر دان پلت مواد مغذی بیشتری وجود دارد. هنگامی که جوجه ها خوراک پلت شده مصرف می‌کنند، احتمال بیشتری دارد که یک رژیم غذایی متعادل دریافت کنند و نیاز به مکمل های اضافی را کاهش دهند. در نتیجه، جوجه ها کمتر غذا می‌خورند تا نیازهای غذایی خود را برآورده کنند و در نتیجه راندمان غذا بهبود می‌یابد.

 

مرغدار در حال پر کردن فیدر با خوراک پلت دان پارس

 

 

کاهش هدر رفت خوراک

 

خوراک پلت شده به دلیل دارا بودن بافت منحصر به فرد، پراکندگی تغذیه را برای جوجه ها دشوارتر می کند. این بدان معناست که خوراک کمتری هدر می رود و جوجه ها می‌توانند بیشتر خوراک مصرف کنند و در نتیجه هدر رفت خوراک کاهش می‌یابد. خوراک پلت شده در مقایسه با سایر انواع خوراک، گرد و غبار کمتری دارد و باعث کاهش مقدار خوراکی که از طریق سیستم تنفسی تلف می‌شود و هدر رفتن خوراک را کاهش می‌دهد.

 

بهبود قابلیت هضم

 

خوراک پلت شده تحت فرآیندی به نام پلتینگ قرار می‌گیرد که در آن خوراک فشرده شده و در معرض گرما و بخار آب قرار می گیرد. این فرآیند با تجزیه اجزای غیر قابل هضم خوراک، قابلیت هضم خوراک را بهبود می‌بخشد. در نتیجه جوجه ها می‌توانند مواد مغذی بیشتری را از خوراک جذب کنند و در نتیجه رشد و تولید بهتر می‌شود.

 

 

خوراک پلت شرکت خوراک دام پارس

 

نتیجه

 

در نتیجه، استفاده از خوراک پلت شده برای جوجه های صنعتی دارای مزایای بی شماری از جمله بهبود راندمان خوراک، کاهش هدر رفت خوراک و بهبود قابلیت هضم است. به عنوان یک پرورش دهنده طیور، روی آوردن به خوراک پلت شده نه تنها کیفیت جوجه های شما را بهبود می بخشد بلکه در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

شرکت خوراک دام پارس با بیش از پنجاه سال تجربه علمی در تولید انواع خوراک آماده دام و طیور، در جهت کاهش هزینه‌های تولید و بهبود ضریب تبدیل، آماده همکاری با واحدهای پرورشی در اقصی نقاط کشور است.

 

 

پلت چیست ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

خوراک دام پارس (دان پارس)

خوراک دام پارس بعنوان اولین وبزرگترین مجموعه تولیدی خوراک دام و طیور کشور (دان پارس) ، زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و یکی از با سابقه ترین شرکتهای تابعه سازمان اقتصادی کوثر است.

 

نظامنامه کیفی شرکت خوراک دام پارس

به پاس اعتماد 50 ساله مرغداران و دامپروران سخت کوش و محترم و به واسطه اهمیت صنعت خوراک دام و طیور به عنوان یکی از صنایع پایه و مهم در هر کشوری، کارگران، تکنسین ها، متخصصان و مدیران شرکت خوراک دام پارس متعهد می گردند در هر شرایطی کیفیت محصول خود را حفظ نموده و تلاش مستمر خود جهت بهبود کیفیت محصول، پاسخگوئی و خدمات پس از فروش را بکار گیرد.

کارکنان خوراک دام پارس همچنین خود را ملزم به سپاسگزاری از مشتریان وفادار و دیرپای خود می دانند و معتقدند بهترین تبلیغات محصولات این شرکت، کیفیت محصولات و ارائه خدمات مناسب به مشتریان می باشد

عضویت در خبرنامه
نماد اعتماد الکترونیکی فروشکاه اینترنتی خوراک دام پارس
مدرک عضویت در انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی فروشگاه اینترنتی خوراک دام پارس
مدرک ساماندهی فروشگاه اینترنتی خوراک دام پارس
Bank Keshavarzi
© کلیه حقوق معنوی وب سایت متعلق به خوراک دام پارس می باشد. طراحی شده توسط طراحی فروشگاه اینترنتی داتک
شکیبا باشید ...